Управлявай етажната собственост с "Property Manager"

Спестете време. Бъдете цяла обиколка пред конкуренцията. Съсредоточете се върху развитието на вашия бизнес като професионален домоуправител."Property Manager" е тук за вас!

Оптимизиран за мобилни устройства

ССофтуерът ни е оптимизиран така, че да работи и да изглежда еднакво добре на всяко устройство - от мобилен телефон (Чък Норис може и от домашен) до настолен компютър (Responsive design). Интерфейсът е лек и бърз, което намалява консумацията на батерията на Вашите устройства и спомага за бърза и лесна работа дори с една ръка.

Безплатна Epay/EasyPay интеграция

Property Manager е напълно интегриран със системата Ипей/Изипей. Вие получавате тази услуга безплатно като част от вашия абонаментен план!

Безплатни регулярни ъпдейти

Вашият абонамент е гаранция, че ще работите винаги с актуална версия на софтуера. Разбира се за Ваше удобство всички ъпдейти се извършват извън Вашето работното време!

Помощ и поддръжка

За нас е важно да знаем дали нашият продукт работи според Вашите очаквания. Нашият екип от специалисти е винаги на разположение!

Защита

Ние подхождаме с отговорност към съхранението и сигурността на Вашата информация. Ежедневните архиви на данните на независим сървър са само част от нашата политика за сигурност. За по-голяма сигурност БД се архирира на два независими, защитени сървъра, както и на посочен от Вас сървър, което гарантира запазването на целостта на Вашата информация. Връзката се осъществява през SSL (Secure Socket Layer) протокол, който осигурява криптиране на връзката между нашия сървър и Вашия браузър, което прави информацията защитена от неоторизиран достъп и прихващане.

Обучение на персонала

Въпреки, че софтуерът ни е лесен за употреба ние разбираме, че това е нов начин за работа от Ваша страна. Наш дълг е да окажем необходимото съдействие, така че преходът да е кратък и Вие да можете да се възползвате от пълните възможности на софтуера в максимално кратки срокове.

Непрекъснато развиващ се софтуер

С помощта на обратната връзка, която получаваме от Вас, ние подобряваме качеството на услугите си. Всеки ден. ден.

Допълнителна функционалност

При нужда предлагаме индивидуално персонализиране на софтуеърният ни продукт съобразено с Вашите потребности, за по-голяма гъвкавост и максимална полезност.

Мигриране на данни

ЗПредлагаме импорт и/или съдействие при импорт на Вашите вече съществуващи данни с цел плавно преминаване към нашата платформа без сътресения и загуба на данни.

Потребителски роли

Нашият софтуер е оптимизиран за всеки, който го използва, в зависимост от ролята на всеки потребител. Вашите касиери, които събират таксите по адреси са улеснени максимално, което ще увеличи Вашите приходи от събраните такси. Вашите клиенти имат на разположение собствен мини сайт, където да подават сигнали, заявки и съобщения. Всеки Ваш служител разполага със собствени права на достъп и, разбира се, всяко действие и промяна на данните са на Ваше разположение.

Регистри на имоти, сгради, комплекси

Всички ваши сгради, комплекси и имоти на едно място, структурирани и групирани според нуждите ви и техните особености.

Регистри на лица

Подробен и единен регистър на всичките ви клиенти. Бърз и лесен достъп до цялата информация за дадено лице, както и неговия финансов статус; за всички имоти, които притежава и/или ползва.

Управление на такси

Организирайте дейностите и услугите, които предлагате, както и таксите за всяка от тях бързо и удобно. Имате възножност да изберете различни методи на разпределение за всяка сграда или комплекс. Можете да добавяте инцидентни такси (например за ремонти) с едино кликване.

Разпределение на бюджет: индивидуален и общ

Property Manager ви дава възможност да следите бюджета на всички нива: сгради, комплекси, входове, имоти, лица.

Управление на задължения

Задълженията се калкулират и разпределят автоматично.

Управление на приходи и разходи

Въвеждайте и отчитайте приходите и разходите си за секунди.

Справки: индивидуални, месечни репорти, отчети

Всички необходими справки и отчети по всяко време в удобен и детайлен вид.

Сигурност на данните

Всяка промяна на данните се регистрира в системата като историята на всички промени е достъпна за вас по всяко време. Цялата информация е защитена и на сигурно място. Property Manager автоматично създава ежедневни резервни копия на цялата ви база от данни.

Автоматични нотификации

Вашите клиенти получават съобщения за всички важни за тях събития автоматично.

Модул за комуникации

Регистрирайте всички комуникации и заявки от вашите клиенти по възможно най-лесния и бърз начин. Просто въведете кратко описание и името на потребителя, отговорен за решаването на казуса и следете развитието постоянно.

Връзка с вашите клиенти

Всеки от клиентите ви има достъп до собствен мини сайт, където може да види актуалното състояние за своята виртуална сметка, подадени сигнали и съобщения, и други.

Файлов мениджър

Организирайте вашите фаилове и съхранявайте всякаква информация за всичко, което е важно за вас и вашите клиенти.

Организация на данните

Можете да задавате област на видимост на данните, така че потребители от даден офис да могат да работят само с данните свързани с тяхната дейност.

Персонализиране

Настройте системата да работи според вашите нужди. Можете да създавате индивидуални шаблони за всички изходящи документи.

Пропуснали сме нещо?

Няма проблем! Можем да договорим разработка на всякаква допълнителна функционалност според нуждите ви в минимален срок за изпълнение. Свържете се с нас за повече инфорамция.
от 100 лв. /месец

Пробвайте Property Manager сега

Изпрати запитване
За повече информация, цени и демо свържете се с нас.

089 301 3299

sales@micromedia.bg
Помощ